Sponsring och stöd

Du som vill stödja vår verksamhet i föreningen kan välja mellan olika stöd- och sponsorpaket.

Sponsorpaket 1. ”Guldsponsor”
Plats på sponsortavla på Kanikenäset
Garanti för ett företags arrangemang på KKF med seglingsaktivitet eller föredrag beroende på årstid.

Sponsorpaket 2 ”Platinasponsor”
Reklamplats på vissa av föreningens båtar
Garanti för ett företags arrangemang på KKF eller Torsholmen med seglingsaktivitet eller föredrag beroende på årstid.
Arrangemangsrabatt på 20 %

Sponsorpaket 3 ”Diamantsponsor”
Reklamplats på vissa av föreningens båtar
Arrangemangsrabatt på 40 %
Reklamplats i seglen på föreningens C55

Guldsponsor: 1.200:-/år plus materialkostnad
Platinasponsor: 7.800:-/år plus materialkostnader
Diamantsponsor: 12.800:-/år plus materialkostnader

Stöd Seglarskolan
Seglarskolans verksamhet utbildar barn och ungdomar i segling, sjömanskap, båtkänsla samt vattenvana och mycket mer.

Under alla de år vi har hållit på har många fått glädje och nytta av den utbildning och de erfarenheter vår seglarskola ger.
Genom att stötta föreningen med 1500 kronor får man döpa en av föreningens optimister.

Sponsorarrangemang
Vi erbjuder skräddarsydda arrangemang för alla våra sponsorer. Kick-off, företagsfest, konferens, kundaktivitet eller det du önskar.

Till exempel kappsegling med instruktör samt efterföljande grillning och umgänge.

Priser för sponsorarrangemangen
Lokalhyra: 1000 kr